نماینده منتخب مردم تایباد و تربت جام:

امور اقتصادی، سیاسی و فرهنگی منطقه تایباد و تربت جام توسعه می‌یابد

نماینده منتخب مردم تایباد و تربت جام گفت: توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در منطقه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد توسعه می‌یابد.

عثمان سالاری نماینده منتخب مردم تایباد و تربت جام گفت: توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و امور و مسایل مربوط به آن‌ها در منطقه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد توسعه می‌یابد.

وی افزود: منطقه آزاد تجاری-صنعتی دوغارون در رونق اقتصادی منطقه و حتی خراسان رضوی بسیار موثر است و از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این کانون تجاری حمایت خواهد شد.

نماینده منتخب مردم تایباد ادامه داد: همچنین پشتیبانی از فعالان اقتصادی، کارآفرینان و شهرک‌ها و نواحی صنعتی در چهار شهرستان مذکور در دستور کار قرار دارد و از ظرفیت نهاد‌های اجرایی و دولتی در این خصوص استفاده خواهد شد.

سالاری بیان کرد: در حوزه سیاسی نیز کنشگران سیاسی و اجتماعی تشویق خواهند شد تا به جای اینکه به صورت سنتی فعالیت کنند، در قالب تشکل ها، کانون‌ها و انجمن‌های قانونی در منطقه مشغول فعالیت شوند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی هم می‌بایست از این تشکل‌های سیاسی که دارای شفافیت هستند، حمایت کنند.

نماینده منتخب مردم تایباد اضافه کرد: کار فرهنگی هم اساس و زیرساخت همه موضوعات است و اگر رویکرد فکری افراد اصلاح نشود و نسل جوان آگاهی نداشته باشد، امکان دارد که در امور خود دچار اشتباه شوند.

سالاری گفت: مردم منطقه از علما و روحانیون تاثیر می‌پذیرند و با همکاری آن‌ها می‌توانیم زمینه شکوفایی ملی و برنامه‌های کشوری را فراهم آوریم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده و وسیع اقشار گوناگون جامعه در انتخابات، حماسه عظیمی را برخلاف برودت هوا رقم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار