جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با یادآوری اینکه زندگی ۱۰ هزار تن از هموطنان تحت تاثیر سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان قرار گرفته است، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

در اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر که روز یکشنبه منتشر شد، در خصوص آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان و همچنین راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده چنین آمده است: از روز هفتم اسفندماه بارش‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد و به مرور شدت گرفت. بارش‌ها منجر به وقوع آبگرفتگی و سیلاب در ۱۴ شهرستان استان، ۳۴۷ روستا و همچنین آسیب به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب سیستان و بلوچستان شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: علاوه بر نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیرو‌های هلال‌احمر استان‌های خراسان جنوبی و کرمان، بوشهر، یزد و خراسان شمالی نیز برای کمک به سیل‌زدگان اعزام شده‌اند.

بر این اساس، چند فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل دسترسی به آن‌ها ممکن نیست.

اکنون هزار و ۴۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸۹ تیم و با استفاده از ۲۲۹ دستگاه خودروی امدادی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

در این اطلاعیه آورده شده است: در این مدت ۱۰ هزار بسته غذایی، ۴۶۵ دستگاه چادر امدادی، ۱۲۲۹ تخته موکت، ۲۵۴۴ تخته پتو، ۴۲۹۳ کیلوگرم نایلون و تعدادی کنسروجات و بسته‌های بهداشتی توزیع شده است و ارائه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

جمعیت هلال احمر از هموطنان خواست کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵،  شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و به شبای IR ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به دست سیل‌زدگان برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
مردم پول ندارن فوقش لوازم اصافی بتونن بدن مساجد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
مگه مملکت ما کم ثروت داره که واسه مردمش افتادن به گدایی؟ خجالت بکشید
اگه واسه فلسطین و لبنان ووووو بود هم گدایی می‌کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
جلوی معاملات رمز ارز و پول های بادآورده را بگیرید . به معاملات رمز ارزی و برطرف کردن نیازهای خارجی با رمز ارز روی نیاورید . جلوی مصرف گرایی و بی مالیاتی پول های باد اورده را بگیرید . جلوی نابود شدن و غارت دسترنج صنایع و املاک و کالاهای مردم را با رمز ارز بگیرید . شوخی نیست تبعیض و پول بادآورده که باعث نابودی اعتماد مردم به بورس داخلی می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
دولت که خوب بلد هست نرخ دلار و عرض و قیمت همه اجناس رو بالا ببره و کسب دارامد کنه. خوب حالا از افزایش قیمت دلار و ارز در این مدت هزینه خسارت سیل رو پرداخت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
دولت مرده که مردم پول بدن؟
همه جا از مردم میزنین ؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۹:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
ازحقوق مجلس ودولت یک ذره فقط یک ذره کم بشه میشه اندازه بودجه کشور ""
ازهمون راحت به سیل زده هاکمک کنید ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
جالبه برای افغانستان کمک فرستادیم ، لبنان ، فلسطین ، سوریه ، یمن وووووو بعد برای خودمان کاسه گدائی جلوی مردم میگیرید. واقعا متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
مردم ایران همیشه و هر جا و در همه لحاظ چه مالی چه کمک های دیگه در صحنه هستند و خواهند بودولی این اقایان مسعولینی که فقط بلدن حرف بزنند و دروغ به ملت تحویل بدهند چی کار کردند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
کسی نه کمک میکنه نه چیزی .....از مردم نگیرید همه دارن از گرسنگی و نداری هلاک میشن کی بیاد کمک کنه ایران خودش تو ثروت غرق شده از مردمش کمک میخاد واقعا که حیا هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
همونجور که برای انتخابات پول جمع کردید برای سیل زده ها هم جمع کنید
آخرین اخبار