مدارس استان اصفهان میزبان برگزاری جشن‌های نیکوکاری باشعار عید همدلی است.

 قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:برگزاری جشن‌های نیکوکاری، تا پایان اسفند در ۳۷ دفتر و ۵۳۷ مرکز نیکوکاری و مدارس استان اصفهان برقرار است و کمک‌های جمع آوری شده در اختیار دانش آموزان و ایتام همان مدرسه و منطقه قرار می‌گیرد.


نبی الله الله دادی افزود: جشن نیکوکاری همچنین به غیر از مدارس پنج شنبه ۱۷ اسفند در بیش از سه هزار پایگاه مستقر در استان اصفهان، و روز جمعه ۱۸ اسفند در مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.


او گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند علاوه بر کمک در این جشن‌ها، با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد یا شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و همچنین استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ با اهدای هدایا و نذور خود، شادی بخش نوروزی زیبا برای نیازمندان باشند.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز افزود: استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان، رتبه‌های برتر اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین را در کشور دارند و در موضوع نیکوکاری هم اصفهان پس از تهران در رده دوم قراردارد.


علی اخلاقی افزود:۱۱ هزار حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در استان اصفهان، عید پارسال به ۳۲ هزارنفر از ایتام نیازمند این استان، ۲۴۰ میلیارد ریال کمک نقدی و ۹۰ میلیارد ریال کمک کالایی کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال،۵۴ درصد افزایش یافته است.


اوادامه: همچنین خیران استان اصفهان در جشن نیکوکاری پارسال (اسفند)،۳۳۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.


جشن نیکوکاری به منظور تقویت و ترویج فرهنگ خیر واحسان در میان دانش آموزان و آموزش مفاهیمی همچون نوع دوستی و کمک به محرومان هرساله در آستانه نوروز در مدارس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.