ترمیم و بازسازی جاده‌های مرزی تخریب شده در یگان‌های جنوبی استان

جانشین فرمانده مرزبانی استان ضمن بازدید از یگان‌های جنوبی استان از اجرای اقدامات ترمیم و بازسازی جاده‌های مرزی که بر اثر بارندگی‌های اخیر خسارات وارد شده بود خبر داد.

 سرهنگ  جواد رفیعی گفت: در راستای حفظ، ارتقاء توان رزمی و واکنش سریع نیرو‌ها نسبت به تهدیدات احتمالی، آموزش‌های متناسب با موقعیت جغرافیایی حوزه استحفاظی و با توجه به مساعد شدن وضعیت جوی منطقه با استفاده از امکانات سازمانی و سایر ارگان‌ها نسبت به رمل روبی و بازگشای جاده‌های مرزی صعب العبور یگان‌ها اقدام شد که هم اکنون جاده‌های مرزی کلیه یگان‌ها باز و کنترل مرز به نحو مطلوب انجام می‌گیرد و این بازگشایی همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان بیان نمود: با عنایت به نزول باران‌های بهاری و جاری شدن سیل و بروز خسارت در برخی از پل‌ها و مسیر‌های مواصلاتی مرزی، تیم مهندسی این هنگ با شناسایی و حضور در محل‌های آسیب دیده اقدام به ترمیم و بازسازی نمود.

سرهنگ " رفیعی"در ادامه افزود: از آنجاییکه پیشگیری مهترین اصل در جلوگیری از بروز خسارت‌های مالی و جانی ناشی از بلایای طبیعی است؛ لذا تیم مهندسی این هنگ علاوه بر رصد نقاط آسیب پذیر سعی نمود تا حد امکان و مقدورات سازمانی راه‌های تخریب شده را بازسازی و همچنین مسیر‌های که مستعد جهت جلوگیری از حرکت سیلاب است را لایروبی کند تا دوباره روان آب‌ها باعث خسارت نشود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مرزبانان که در اقصی نقاط خاک میهن عزیز مشغول پاسداری از تمامیت ارضی کشور می‌باشند خاطرنشان کرد: همین که موقعیتی پیش آمده تا بتوانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم باید همواره شکرگزار خدا باشیم.

برچسب ها: مرزبانی ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار