فرماندار نقده گفت: طبق قانون با کسانی که سعی می‌کنند نظم و آرامش جامعه را به بهانه‌های مختلف بر هم بزنند، برخورد می‌شود.

محمد نوبخت‌نیا فرماندار نقده گفت: در چند روز اخیر افرادی سعی داشتند که جشن و شادمانی مردم این شهرستان را پس از مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند برهم بزنند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۹۷ هزار نفر در انتخابات حوزه نقده - اشنویه، اضافه کرد: افرادی قصد داشتند که با ایجاد ناامنی این شادمانی را به کام مردم تلخ کنند، اما با همکاری نیروی انتظامی این مخلان آرامش شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندار نقده ادامه داد: متخلفان بعد از سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع دارای صلاحیت می‌شوند.

وی تاکید کرد: باید فرهنگ سازی مناسبی در این زمینه توسط دستگاه‌های متولی فرهنگی صورت گیرد تا شاهد چنین مسائلی در جامعه نباشیم.

فرماندار نقده با بیان اینکه مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه ۶۱ درصد بود، گفت: ۳۱ نفر کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نقده - اشنویه بودند و این حوزه پرتراکم‌ترین حوزه انتخابیه در جنوب آذربایجان‌غربی به شمار می‌رفت.

نوبخت از مشارکت گسترده مردم شهرستان‌های نقده و اشنویه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.