مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت طرد اتباع غیرمجاز ادامه دارد.

حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در مراسم تجلیل از رؤسای کلانتری ها و پرسنل نیروی انتظامی دست اندر کار در امر شناسایی و طرد اتباع غیر مجاز بیان داشت: طرح شناسایی و طرد این دسته از اتباع و مهاجرین خارجی که بصورت غیر مجاز وارد کشور شده اند با جدیت تمام و بصورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

شرافتی گفت ساماندهی، شناسایی و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز توسط نیروی انتظامی استان بصورت روزانه در سطح شهر مشهد در حال انجام می باشد که در این خصوص از زحمات خالصانه نیروهای خدوم و زحمت کش انتظامی استان تقدیر و تشکر می نمایم.

شرافتی در این جلسه گفت ارائه خدمات عادلانه و بشر دوستانه به مهاجرین و پناهندگان در قالب طرحها و برنامه های مختلف از سوی سازمان ملی مهاجرت در دست انجام می باشد که فقط اتباع و مهاجرین مجاز میتوانند از طرحها و برنامه های سازمان ملی مهاجرت استفاده نمایند.

شرافتی افزود ورود، اسکان و اشتغال اتباع غیر مجاز در استان خراسان رضوی و خصوصاً شهر مشهد مقدس ممنوع بوده و عملیات شناسایی و بازگرداندن این دسته از اتباع و مهاجرین بصورت مستمر در دستور کار اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی قرار دارد.

گشت اشتغال اتباع خارجی نیز با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده اصناف بصورت مستمر در استان، خصوصاً شهر مشهد مقدس صورت می پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
همه را اخراج کنید
دیروز در مکان عمومی در سرویس بهداشتی فردی شیر آب را باز گذاشته بود. وقتی بهش تذکر دادم با لهجه غیر ایرانی گفته حالا میگه چی میشه آب باز باشد.
افغانها نه حق آبه ایران را می دهند و افغانها فراری هم در داخل ایران آبهای سرزمینی و دیگر امکانات ایرانیان را هدر می دهند و حیف و میل می کند . از مسئولین بالادستی این سوال را دارم فایده این همه افغان در داخل ایران برای ایران و ایرانی چیست؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
داستان خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
وقتی همسرم مرحوم مهرجویی از مزاحمت یک نفر با لهجه غیر ایرانی مطلب گذاشت . هیچ باور نکرد و گفتند داستان من درآوری!
وقتی بعد از قتل نا جوانمرادانه مرحوم مهرجویی و همسرش وقتی به مطلب ایشان استناد شد گفتند داستان است . بعد دیدیم عین واقعیت بود
قتل فجیع رمضان حرم امام رضا(ع) . گوهرشاد 1و 2 و حتی فاجعه کرمان و.... وقتی پای اتباع بی وطن وسط کشیده شد اول تکذیب کردند و گفتند داستان الکی است بعد مشخص شد هر کجا شر و فسادی در ایران ایجاد می شود تمامش یا یک سرش به اتباع می رسد.
کی می خواهیم به رفتارهای مشکوک و مرموز اتباع برای از بین بردن امنیت جانی مالی و روانی ایرانیان توجه کنیم
آخرین اخبار