رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس گفت: ۵ خانواده در این شهرستان در جشنواره قرآن و عترت خانواده برتر شدند.

حجت الاسلام مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس از برگزاری آئین اختتامیه و تکریم خانواده‌های قرآنی برتر جشنواره قرآن و عترت خانواده در مجتمع شهید آوینی این شهرستان خبر داد.

او افزود: این جشنواره از سوی اداره تبلیغات اسلامی و با همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور الثقلین، بنیاد فرهنگی المهدی (عج) و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای بهمن با محوریت سوره مبارکه حجرات و سبک زندگی قرآنی و حفظ آیات منتخب با رویکرد جذاب شروع شد و پس از اطلاع رسانی و ثبت نام، ۲۵ خانواده در سه مرحله به رقابت پرداختند و در نهایت ۵ خانواده برگزیده شدند.

حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور امامان جمعه فردوس و اسلامیه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن تکریم همه خانواده‌های قرآنی شرکت کننده با اعطای لوح تقدیر و هدیه عمومی استفاده از سوئیت آبگرم معدنی به صورت خانوادگی، ۵ خانواده برتر زال، براتی، باصری، مرادی و سکندری مقدم به ترتیب از اول تا پنجم با هدایای نقدی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال مورد تقدیر قرار گرفتند.

این جشنواره در چهار رشته حفظ و ترجمه آیات منتخب، ترتیل سوره مبارکه حجرات، مفاهیم و تفسیر سوره حجرات، سبک زندگی قرآنی برگرفته از کتاب زندگی به سبک روح الله برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار