معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قرارگاه نظارتی استان متشکل از تمامی دستگاه‌های مرتبط با امر بازرسی از بازار، اتحادیه‌ها و بسیج اصناف برای نظارت هر چه بیشتر در این ایام تشکیل شده است.

بهرام جباری گفت: طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از نیمه اسفند ماه سال جاری آغاز شده است و تا ۲۴ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

او ادامه داد: امسال نظارت بر قیمت‌ها و بازرسی از بازار با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با جدیت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود و در این مسیر از بسیج اصناف نیز همکاری خواهیم گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خوزستان گفت: یکصد اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان اداره کل صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان با همکاری بسیج اصناف بر وضعیت عرضه و فروش کالا در بازار نظارت دارند.

به گفته او مردم می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و یا نرخنامه توسط واحد‌های صنفی، با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.