نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: با مشخص شدن منتخبان مردم، دیگر دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته و اکنون زمان رفاقت وکار وتلاش برای خدمت به مردم است.

 آیت الله ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه، مشارکت خوب مردم استان در این انتخابات را یاد آور شد و گفت: بر خلاف همه تبلیغات و هجمه‌های دشمن، خوشبختانه مردم در این عرصه سیاسی دیگر بار به میدان آمدند و با حضور پر شور خود در صحنه خوش درخشیدند.

آیت الله ناصری، به همه آنانی که در این انتخابات حاضر بودند، گفت:با مشخص شدن منتخبان مردمی در هر حوزه، اکنون دوران رقابت پایان یافته و باید با همدلی و رفاقت به اسلام، نظام و مردم خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان به منتخبان ملت نیز گفت: با فکر و اندیشه برای وضع قوانین خوب در کشور تلاش کنند.

امام جمعه یزد، همچنین با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان این ماه مبارک را ماه خدا، قرآن و ماه استغفار و توجه به خدا دانست و بر بهره گیری از لحظه لحظه این ماه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین تقارن ماه رمضان و نوروز را یاد آور شد و گفت: همه مسئولان استان باید در این ایام به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که ضمن احترام به گردشگران، حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران نیز حفظ شود.

آیت الله ناصری از مسئولان استان نیز خواست: مایحتاج مردم و کالا‌های اساسی و مورد نیاز در دسترس باشد و بر توزیع این اقلام نیز نظارت شود.

پاکیزگی مساجد و برنامه ریزی برای اجرای اقدامات فرهنگی در مساجد در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر موضوعاتی بود که آیت الله ناصری به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.