اجرای طرح کیان در شهرداری جبالبارز

رئیس بهزیستی جیرفت گفت: طرح کیان (کارمندیاری) با همکاری بهزیستی جیرفت در شهرداری جبالبارز به اجرا در آمده است.

خدادادسالاری زاده ضمن اعلام اینکه طرح کیان (کارمندیاری) در شهرداری جبالبارز به اجرا در آمده است، به اهداف و سیاست‌های توانمند سازی مبتنی بر گسترش فرهنگ پیشگیری اشاره کرد.

وی گفت:  از آنجا که در اغلب مواقع، فشار‌های کاری در محیط‌های اداری یکی از عواملی است که سلامت روان کارکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در پی آن ممکن است آن‌ها را به سمت آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد سوق دهد، طرح کیان (کارمندیاری) با هدف ارائه مشاوره به کارکنان در زمینه پیشگیری از سوءمصرف مواد اعتیاد آور و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین و چند سالی است که با همکاری کارفرمایان و مدیران اداری در حال اجرا است که خوشبختانه نتایج قابل قبول و موثری را نیز به همراه داشته است.

 رئیس بهزیستی جیرفت در ادامه افزود: به همین منظور و به همت کارشناسان تخصصی بهزیستی جیرفت این طرح که شامل بخش‌های آموزش مربوط به مهارت‌های زندگی و مشاوره می‌باشد با همکاری ارزنده مسئولان شهرداری جبالبارز از توابع جیرفت در این محل به اجرا در آمد.

وی بیان داشت: با توجه به استقبال خوب کارکنان شهرداری جبالبارز امیدواریم در آینده ای نزدیک این طرح را در کلیه ادارات و نهاد‌های جنوب به مرحله اجرا برسانیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار