در آستانه ماه مبارک رمضان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی آستان مطهر امامزاده سید حمزه (ع) در تبریز غبارروبی و عطر افشانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم غبارروبی و عطر افشانی آستان مطهر امامزاده سید حمزه (ع) با بیان اینکه ماه شعبان ماه استغفار و دعا و راز و نیاز است گفت: انشاالله در روز‌های باقیمانده ماه شعبان مورد رحمت خدا واقع شده و با دل و زبان پاک وارد ماه مهمانی خداوند شویم.

 امام جمعه تبریز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند امامزاده‌ها قرارگاه فرهنگی در کشور هستند افزود: دعا و استغفار در ماه رمضان بسیار اثر گذار است این دعوت خداست که می‌فرماید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را، اما باید با اخلاص خدا را صدا کرده و به رحمت خداوند متعال امیدوار باشیم و باید بدانیم مصلحت ما در هرچه باشد آن را برایمان اجابت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این ماه‌ها بهار دعا هستند سعی کنیم در این ماه در مکان‌های مقدس در حق همدیگر و در حق مسلمانان دعا کنیم و بدانیم خواندن یک آیه قرآن در رمضان مساوی با ختم قرآن در ماه‌های دیگر است.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۲ اسفند ویژه برنامه‌هایی در جوار امامزادگان از جمله ضیافت الهی و طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.