بیش از یک تن انواع مواد محترقه در زنجان کشف و ضبط شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بیش از یک تن انواع مواد محترقه و همچنین بیش از یک هزار و ۱۰۰ عدد انواع مواد منفجره در استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حمیدرضا قدیمی با بیان اینکه بیش از یک تن انواع مواد محترقه و همچنین بیش از یک هزار و ۱۰۰ عدد انواع مواد منفجره کشف و ضبط شد و در این خصوص پنج خودرو نیز توقیف شد، گفت: پنج نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: همه ساله در آستانه سال نو مراسم چهارشنبه آخر سال برگزار می شود و به دنبال آن اقدامات هیجانی برخی افراد، حوادثی را در مناطق مختلف شاهد هستیم.

قدیمی اظهار داشت: پلیس در این رابطه به منظور پیشگیری از حوادث مختلف طرح های ترافیکی، امنیتی و انتظامی را در دستور کار قرار داده و قبل از ورود به چهارشنبه آخر سال با شماری از قاچاقچیان مواد محترقه و منفجره برخورد کرده است.

وی با تاکید بر نقش موثر خانواده ها در مصونیت فرزندان از هرگونه آسیب، تصریح کرد: این اقدامات بیش از هرچیز نیازمند تدبیر و دور اندیشی خانواده هاست تا یک لحظه شادی و غفلت موجب یک عمر پشیمانی نشود.

قدیمی با بیان اینکه اجازه ندهیم رفتارهای خشن و مخاطره آمیز جای بازی ها و سرگرمی های پرنشاط و سالم را پر کند، خاطرنشان کرد:‌ بهار، فصل امید، نشاط و سلامتی است و نباید با فرصت دهی به سودجویی تاجران و سوداگران، ایمنی و سلامت فرزندان و آحاد جامعه به خطر بیفتد.

وی گفت:‌ پلیس با افرادی که شب چهارشنبه آخر سال اقدام به هرگونه سلب آسایش، امنیت و آرامش مردم کنند، برخورد قانونی خواهد کرد که در این رابطه هماهنگی های لازم نیز با دستگاه قضایی انجام شده است.

سرهنگ قدیمی افزود:‌ دستگیر شدگان در این ایام تا آخر تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.