هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهر‌های کازرون، دهدشت، اصفهان، خرم‌آباد، طبس و کرمان پیگیری می‌شود.

 در دربی هفته چهاردهم فولاد مبارکه سپاهان میزبان سپاهان نوین اصفهان است، فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته میهمان آلومینیوم اراک بود که با اختلاف این تیم را مغلوب خود کرد.


سپاهان نوین نیز هفته گذشته میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود و توانست بر این تیم رده دومی جدول غلبه کند و دو امتیاز خانگی را کسب کند.


در دیگر دیدار این هفته فراز بام خائیز دهدشت میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. دهدشتی‌ها در هفته گذشته میهمان نفت و گاز گچساران بودند و نتیجه را به این تیم واگذار کردند. گیتی‌پسند اصفهان هفته گذشته در خانه با تیم پلیمر خلیج‌فارس در جدال بود و در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک کرد.


در یکی دیگر از دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال زغال سنگ طبس میزبان پرواز هوانیروز اصفهان است، طبسی‌ها که در هفته گذشته با کسب دو امتیاز خارج از خانه مقابل تیم پیکان موفق شدند با ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول بایستند؛ در مقابل هوانیروزی‌ها مقابل تیم مس صدر نشین صف‌آرایی کردند و در بازی حساس و پر فشار نتیجه را به مس واگذار کردند.


برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - نفت و گاز گچساران (ساعت ۱۶)
فراز بام خائیز دهدشت - گیتی پسند اصفهان (ساعت ۱۶)
فولاد مبارکه سپاهان - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶)
پلیمر خلیج فارس خرم آباد - پیکان خراسان (ساعت ۱۶)
صنعت مس کرمان - آلومینیوم اراک (ساعت ۱۶)
زغال سنگ طبس - پرواز هوانیروز اصفهان (ساعت ۱۶)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.