فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه متخصصان این قرارگاه توانستند گاز را از اعماق زمین استخراج کنند، گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم حفاری گاز از اعماق ۵ هزار و ۸۰۰ متری زمین را انجام دهیم.

سردار عبدالرضا عابد، در آیین بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه الندشت و سه پله اضطراری خط دو قطار شهری مشهد، اظهارداشت: خط دو قطار شهری مشهد ۱۳ ایستگاه به طول ۱۴.۵ کیلومتر دارد و ایستگاه سلامت نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: خراسان رضوی دارای ظرفیت بزرگ و خدمات زیرساخت بسیار مناسبی است. همفکری و هم‌افزایی مدیران استان نیز در حد خوب قرار دارد و طی سال‌های آینده پس از رسیدن به درجه عالی، باید این امانت را به آیندگان بسپاریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در کلانشهرها، گفت: قرارگاه امروز در وزارت نفت قراردادی به ارزش ۲۰ میلیارد دلار منعقد کرد تا چهار مجتمع (هاب) پارس جنوبی تقویت شود. قبلا عنوان می‌شد فقط غربی‌ها دارای این تخصص هستند و با وجود تحریم، قطعا در این حوزه عقب می‌مانیم، اما قرارگاه با تجاربی که فرزندان این مرز و بوم کسب کرده‌اند، امروز توانسته برترین پروژه‌ها را انجام دهد و گاز را از اعماق زمین استخراج کند.

سردار عابد خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم حفاری گاز از اعماق ۵ هزار و ۸۰۰ متری زمین را انجام دهیم. گاز استخراج و از محصول این گاز، پالایشگاه ستاره خلیج فارس احداث شده که روزانه معادل ۴۰ میلیون لیتر به کشور خدمات می‌دهد؛ این افتخارات متعلق به این مردم است.

وی در پایان از شهردار مشهد و اعضای شورای ششم به دلیل اهتمام ویژه به انجام اقدامات برای توسعه شهر و خدمت‌رسانی به شهروندان تقدیر کرد.

منبع: تسنیم

برچسب ها: قرارگاه خاتم ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
کاش هزینه و توجیه اقتصادی رو هم اعلام میکردید