فرماندار ویژه مهاباد گفت: همه ادارات خدمات‌رسان نسبت به آماده کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات رفاهی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

جسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه هماهنگی خدمات سفر مهاباد، گفت: این شهرستان باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته پذیرای تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران خواهد بود و نیاز است با عزمی جدی و مدیریت واحد برای خدمت‌رسانی مناسب به آن‌ها اقدام شود.

وی اضافه کرد: استقرار پایگاه‌های خوش آمدگویی و پذیرایی در ورودی و همچنین ارائه راهنمایی سفر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: باتوجه به مشکلات ترافیکی که در خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی و بازارچه‌ها در تعطیلات ایجاد می‌شود، از هم اکنون دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط برای حل آن تدبیر و برنامه ریزی کنند.

عباسی ادامه داد: کشیک ادارات و نفرات برای روز‌های تعطیل ارائه شود تا در طول تعطیلات امکان ارایه خدمات به مسافران با مشکل مواجه نشود.

وی گفت: تعمیر سرویس‌های بهداشتی پارک و پایانه‌های مسافربری، تامین آب آشامیدنی، نظارت بهداشت بر بازار و موادغذایی در ایام نوروز و تعطیل شدن فعالیت‌های عمرانی مدنظر مسئولان مرتبط از جمله کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر قرار گیرد.

وی افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر‌های ارتباطی و معرفی اماکن گردشگری و مسیر‌های نیز باید از هم اکنون انجام شود.

در ادامه این جلسه، مسئولان کمیته‌های حمل و نقل، امنیتی و ترافیک، اسکان، بهداشت و شهرداری‌ها مطالبی در مورد فعالیت‌های خود بیان کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.