شهردار گرمسار با اشاره به بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در این نهاد عمومی به میزان ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال، گفت: ۸۰ درصد از این اعتبار تاکنون محقق شده است.

محسن تلیاری شهردار گرمسار بیان کرد: بودجه پیش بینی شده برای سال آینده ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال است، در حالی که بودجه مصوب امسال ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال بود.

وی با با بیان اینکه به دلیل کاهش ساخت و ساز‌ها و واریزی دولت در بخش ارزش افزوده تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد از بودجه امسال شهرداری گرمسار محقق شد، افزود: افزایش قیمت مصالح ساختمانی و قیر چالش مهم شهرداری در پیشبرد طرح‌های عمران و شهرسازی است.

شهردار گرمسار خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته ۱۰۰ تن قیر به ارزش هر تن ۱۷۰ میلیون ریال برای بهسازی معابر شهری خریداری شد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از انسداد میدان استاندارد گرمسار تصریح کرد: میدان استاندارد تنها میدان غیراستاندارد گرمسار است که با توجه به تعداد تصادفات جرحی و فوتی در ۹ ماه گذشته از سال ۱۴۰۲ اصلاح این نقطه حادثه‌خیز به قید فوریت در دستور کار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت.

تلیاری با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیکی از جمله انسداد معابر و یکطرفه‌سازی با تصویب شورای ترافیک شهرستان انجام می‌شود، گفت: در پیگیری‌ها و بررسی کارشناسان در شورای ترافیک گرمسار مصوب شد تا میدان استاندارد به طور موقت مسدود شود تا طرحی برای اصلاح این میدان به تصویب این شورا برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.