در آستانه ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به تعطیلات سال نو، هفتاد و ششمین جایگاه عرضه سوخت منطقه زاهدان امروز به بهره برداری رسید.

 روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان ؛   قربانعلی مردانی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان    در آیین بهره برداری از جایگاه براسان گفت: در ادامه نهضت احداث جایگاه های عرضه سوخت در استان کمتر توسعه یافته سیستان و بلوچستان، این جایگاه، چهارمین جایگاه عرضه سوخت جدید منطقه زاهدان است که از دهه مبارک فجر امسال تاکنون به بهره برداری می رسد.

 قربانعلی مردانی، بهره برداری از این جایگاه و جایگاه های احداث شده اخیر را از جمله اهداف توسعه محور دولت سیزدهم در راستای تقویت زیرساخت های اقتصادی استان و ارایه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز عنوان نمود و افزود: جایگاه براسان به عنوان بخشی از مجتمع خدمات رفاهی حضرت ابوالفضل(ع) در محور خاش، سیب و سوران احداث شده و دارای ۸نازل بنزین و نفتگاز با ظرفیت ذخیره سازی ۱۹۲هزار لیتربوده و با بهره برداری از آن جهت ۱۰ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است.

 مدیر منطقه زاهدان، میزان اعتبار مالی اجرای این مجتمع و جایگاه عرضه سوخت را بالغ بر ۲۵میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: احداث این مجتمع بطور کامل با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده و تمامی استانداردهای شرکت ملی پخش از جمله اجرای کامل طرح کهاب (جمع آوری بخارات بنزین)، سامانه هوشمند سوخت و... رعایت شده و مجهز به آخرین و به روزترین سامانه های دروبین مداربسته برخط و گواهی نامه های فنی و ایمنی می باشد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار