مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در سه سال گذشته به توسعه فضای آموزشی سواحل مَکُران توجه ویژه شد بطوریکه تعداد کلاس درس تحویلی در این منطقه از ۱۰۰ به ۴۶۷ کلاس درس افزایش یافت.

میثم لک زایی گفت: امروز در سیستان و بلوچستان هم افزایی بسیار خوبی در حوزه ساخت فضای آموزشی شکل گرفته بطوریکه در سالجاری شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی هستیم.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در ردیف‌های ملی اعتبارات خوبی را به سیستان و بلوچستان اختصاص داده و از طرفی استان به کانون توجه خیرین مدرسه ساز، بنیادهای خیریه و نهادهای انقلابی تبدیل شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان افزود: ماحصل این هم افزایی شکل گرفته افزایش تعداد کلاس درس تحویلی در سال‌های اخیر در استان بوده، که باعث شده در بین استان‌های کشور بالاترین میزان پروژه و کلاس درس تحویلی را داشته باشیم.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل مَکُران بیان کرد: همچنین بیش از ۳۰۰ کلاس درس دیگر در این منطقه در دست ساخت داریم.

لک زایی با اشاره به اینکه ایجاد ردیف طرح محرومیت زدایی و آغاز پروژه های آموزشی از این محل سال گذشته از اقدامات دولت سیزدهم برای عدالت آموزشی در استان بوده گفت: از ماه گذشته با توجه به پیشرفت مطلوب این پروژه ها در استان، در حال حاضر شاهد افتتاح این پروژه ها هستیم و تمام تلاش مجموعه نوسازی مدارس نیز این است که این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار