هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی برق روستا‌های آذربایجان‌غربی هزینه شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های توسعه محور این شرکت و اتمام طرح بهارستان در ۱۵۲ روستای استان گفت: در این خصوص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال هزینه شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: تلاشگران صنعت برق امسال در راستای اجرای طرح‌های بهینه سازی شبکه برق اقدامات شاخصی در سطح استان به ویژه در سطح روستا‌ها انجام داده‌اند که اجرای کامل طرح بهارستان در ۱۵۲ روستای سطح استان بخشی از این اقدامات است.

وی با اشاره به اجرای طرح بهارستان در روستا‌های مورد هدف این طرح با اولویت روستا‌های مشکل دار، بیان کرد: با حمایت‌های انجام شده از سوی دولت سیزدهم در راستای توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی، توجه به مناطق محروم و توسعه متوازن طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد شبکه توزیع برق روستایی آذربایجان‌غربی در قالب طرح بهارستان تا کنون بهسازی شده است، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، عملیات نوسازی و بهسازی شبکه‌های توزیع در قالب طرح بهارستان در بخش زیادی از روستا‌های استان انجام شده و اجرای آن تا پوشش ۱۰۰ درصدی تمام روستا‌های سطح استان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: جابه‌جایی تیر‌های موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و تقویت ترانس‌ها و نصب پست جدید برق بخشی از کار‌هایی است که در قالب طرح بهارستان در روستا‌ها انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.