اعلام فیلم‌های اکران نوروزی سینما‌های کرمانشاه

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از مشخص شدن فیلم‌های اکران نوروزی سینما‌های کرمانشاه خبر داد.

محمد جواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده هفت فیلم تمساح خونی، بی بدن، نوروز، آپاراتچی، آسمان غرب، پرویز خان و ایلیا در جستجوی قهرمان به عنوان فیلم‌های اکران نوروزی روی پرده سینما‌های کرمانشاه خواهند رفت.

کنجوری گفت: با توجه به اینکه اکثر این فیلم‌ها با استقبال بالای هنردوستان در چهل و دومین جشنواره فیلم مواجه شد، پیش بینی می‌کنیم اکران نوروزی امسال نیز با استقبال چشمگیر مخاطبان همراه باشد.

کنجوری با اشاره به تنوع ژانر این فیلم‌ها، افزود: خوشبختانه امسال ژانر‌های کمدی، اجتماعی و کودک و نوجوان را در فیلم‌های اکران نوروزی داریم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان خاطرنشان کرد: در تلاشیم این فیلم‌ها از چهارشنبه، ۲۳ اسفند همزمان با سراسر کشور در سینما‌های کرمانشاه هم اکران شود.

وی افزود: همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، اکران نوروزی ۱۴۰۳ را کمی ویژه و منحصر به فرد کرده و امسال در برخی از سینما‌ها سانس‌های فوق العاده بعد از افطار نیز وجود خواهد داشت.

وی در خصوص بهای سینما‌های کرمانشاه در سال جدید نیز گفت: بهای سینما‌ها تا ۶۰ هزار تومان بسته به درجه‌ی کیفی سینما متغیر خواهد بود.

کنجوری خاطرنشان کرد: همشهریان کرمانشاهی برای تهیه بلیت سینما‌ها می‌توانند به سایت www.gisheh ۷.ir مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.