فخرالدین کشاورز بر لزوم تلاش همه شرکتهای هواپیمایی، ارگانها و نهادهای مستقر در فرودگاه تاکید کرد و افزود: مطابق با دستورالعمل ابلاغی کمیته تسهیلات نوروزی، در آستانه سال جدید طی جلسهای با حضور فرماندهان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی، روسای شرکتهای هواپیمایی و نمایندگان ارگانهای حاکمیتی در راستای ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مندی مسافران مسائل و مشکلات بررسی و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.
او با تاکید بر ارتقاء کیفیت خدمات به مسافران افزود: از مهمترین اقدامات فرودگاه شیراز در ایام نوروز نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در ترمینال ها، پاسخگویی به موقع شرکتهای هواپیمایی در صورت بروز تاخیرات پروازی، آماده سازی نمازخانه ها، نظارت بر عملکرد غرفهها مبنی بر نرخ گذاری کلیه کالاها و رعایت اصول بهداشتی در غرفه فست فود و خوراکی فروشی ها، به روز رسانی روشنایی سطوح پروازی، بررسی تجهیزات و ماشین آلات شرکتهای هندلینگ، ساماندهی و ایمن سازی اپرون و هماهنگی با نیروهای امنیتی و حفاظتی است.
مدیرکل فرودگاههای استان فارس گفت: با توجه به زیرساختها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز، آمادگی برای انجام پروازهای فوقالعاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد.
گفتنی است حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برنامهریزی مطلوب برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی ارائه دادند.