رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز توزیع یک هزار و ۴۲۸ تن شکر با قیمت مصوب دولتی در آذربایجان شرقی جهت ایجاد تعادل در بازار خبر داد.

 اکبر فتحی گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه شکر با قیمت مصوب دولتی در اتحادیه‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی سازمان‌ها، ادارات کل، کارخانجات و شرکت‌ها و... در حال انجام است.

وی در خصوص توزیع شکر در بازار گفت: قیمت مصوب هر کیلو ۲۹ هزار تومان مختص خرده فروشی و ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان مختص عمده فروشی تحویل در درب انبار غله در سطح استان است.

وی افزود: اتحادیه ها، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی چنانچه متقاضی خرید جهت توزیع شکر خانوار در بین کارمندان و کارگران خود می‌باشند می‌توانند به معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با درخواست کتبی جهت دریافت حواله مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم برای ماه رمضان و ایام نوروز تامین شده است و هیچگونه کمبودی را در سطح استان نداریم. در هر کدام از کالا‌های اساسی که احساس نیاز شود، توزیع را افزایش خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.