مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام خبر داد

آمادگی ۱۶ ایستگاه آتش نشانی ایلام برای حوادث احتمالی چهارشنبه سوری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: ۱۶ گروه ایستگاه ثابت و سیار برای چهارشنبه سوری در وضعیت آماده باش قرار دارند.

نصرت اله لطفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام اظهار کرد: سه ایستگاه ثابت و ۱۳ پایگاه سیار نقاط مختلف شهر ایلام را برای رسیدگی به حوادث احتمالی چهارشنبه سوری پوشش می‌دهند.

وی افزود: ۷۵ نفر از نیرو‌های آتش نشانی با تجهیزات مهار آتش و امدادی برای حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در نقاط مختلف ایلام آماده باش هستند.

لطفی یادآور شد: این نیرو‌ها از عصر امروز تا ساعت ۲۴ امشب در نقاط معین استقرار می‌یابند.

وی اضافه کرد: به منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری، مانور ساعت صفر در یکی از مناطق پرتردد و شلوغ ایلام توسط نیرو‌های آتش نشانی اجرا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ادامه داد: همچنین در کنار این مانور عملی، آموزش‌های لازم به جوانان و نوجوانان و همچنین والدین آنها در خصوص مخاطرات چهارشنبه سوری ارائه شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر شب چهارشنبه سوری نوجوانان و کودکان هستند، والدین باید به فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته و بر رفتار فرزندان خود در این ایام نظارت کامل داشته باشند.

به گفته وی همه ساله بطور معمول با توجه به تلاش سازمان‌های امدادرسان از جمله سازمان آتش نشانی شهر ایلام یکی از ایمن‌ترین چهارشنبه سوری‌ها را با کمترین خسارت در پایان سال پشت سر می‌گذارد که امیدواریم امسال نیز این شب بدون حادثه یا با کمترین حوادث احتمالی سپری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.