مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روند توزیع کالاهای اساسی در این استان به‌ویژه ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان را برای مردم تشریح کرد.

 طاهریان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، سهمیه کالا‌های اساسی به استان سمنان تخصیص داده شده است.

وی افزود: بر اساس سهمیه ابلاغ‌شده برای این ایام، ۱۶۸ تن شکر و ۴۰۱ تن برنج خارجی شامل ۴۴ تن برنج هندی، ۱۰۰ تن تایلندی و ۲۵۷ تن برنج پاکستانی توزیع می‌شود.

به گفته مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، برای این ایام همچنین ۸۴ تن مرغ منجمد و ۲۵ تن گوشت گوساله منجمد در نظر گرفته شده است که در استان سمنان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب برای ایام عید خریده و ذخیره‌سازی شده است که طی روز‌های پایانی سال توزیع خواهد شد.

طاهریان با اشاره به نحوه توزیع کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان خاطرنشان کرد: عرضه این محصولات اساسی از روز‌های گذشته در نمایشگاه‌های بهاره آغاز شده و تا پایان برگزاری این نمایشگاه‌ها در غرفه‌های ویژه ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار