کالاهای اساسی ماه رمضان را در استان سمنان از کجا تهیه کنیم؟

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روند توزیع کالاهای اساسی در این استان به‌ویژه ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان را برای مردم تشریح کرد.

 طاهریان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، سهمیه کالا‌های اساسی به استان سمنان تخصیص داده شده است.

وی افزود: بر اساس سهمیه ابلاغ‌شده برای این ایام، ۱۶۸ تن شکر و ۴۰۱ تن برنج خارجی شامل ۴۴ تن برنج هندی، ۱۰۰ تن تایلندی و ۲۵۷ تن برنج پاکستانی توزیع می‌شود.

به گفته مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، برای این ایام همچنین ۸۴ تن مرغ منجمد و ۲۵ تن گوشت گوساله منجمد در نظر گرفته شده است که در استان سمنان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب برای ایام عید خریده و ذخیره‌سازی شده است که طی روز‌های پایانی سال توزیع خواهد شد.

طاهریان با اشاره به نحوه توزیع کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان خاطرنشان کرد: عرضه این محصولات اساسی از روز‌های گذشته در نمایشگاه‌های بهاره آغاز شده و تا پایان برگزاری این نمایشگاه‌ها در غرفه‌های ویژه ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.