رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مصدوم شدن ۲۱۷ نفر در شب چهارشنبه سوری در سطح استان خبر داد.

مسعود قلعه سفیدی با اشاره به افزایش مصدومان شب چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته، گفت: متاسفانه امسال علی رغم هشدارهای بسیار، ۲۱۷ نفر دچار آسیب شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۷۱ مصدوم، ۴۶ مورد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع مصدومان ۱۸۱ نفر مرد و ۳۲ نفر زن بودند.

قلعه سفیدی با اشاره به درمان سرپایی سه نفر از مصدومان، گفت: ۱۷۲ نفر پس از درمان ترخیص شده و متاسفانه ۴۲ نفر همچنان بستری هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز تاسف نسبت به قطع عضو شش نفر از مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه، گفت: این قطع عضو از ناحیه دست و انگشتان بوده و متاسفانه ضایعی است که جبران نمی شود.

قلعه سفیدی گفت: همچنین در حوادث این شب ۷۵ نفر از ناحیه چشم، ۱۰۷ نفر از ناحیه دست و پا و ۵۷ نفر از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شدند.

این مسئول با اشاره به سیر افزایشی مصدومان چهارشنبه سوری امسال، گفت: نیاز است فرهنگ سازی و آگاه سازی بیشتری در خصوص خطرات این شب بویژه برای نوجوانان صورت گیرد، چرا که عمده مصدومان را قشر نوجوان تشکیل می دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.