معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۱۶۵ غُرفه در اصفهان، میوه شب عید را با قیمت زیر بازار عرضه می‌کنند.

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان اعلام کرد: توزیع میوه در ۱۶۵ غُرفه مشخص شده با قیمت مُصوب و زیر بازار از ۲۵ اسفند در استان انجام می‎‌شود.

جمشید اسکندری افزود: غیر از میوه، مواد غذایی پُرمصرف نیز در زُمره اجناس توزیع شده با هدف تنظیم قیمت بازار قرار دارد و مجموع آن به بیش از ۶ هزار تُن می‌رسد.

او  ادامه داد: هزار تُن پرتقال و ۷۰۰ تُن سیب درختی با حدود ۲۰ درصد زیرقیمت بازار، یک هزار و ۵۱۶ تُن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم۳۵۰ هزار ریال و یک هزار و ۸۸۰ تُن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال نیز تدارک دیدیم.

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خاطرنشان کرد: ۴۰ تُن خُرما شامل رطب با قیمت هر کیلوگرم یک میلیون و ۵۰ هزار ریال، کبکاب کریستال با قیمت هر کیلوگرم ۶۰۰ هزار و کبکاب کارتنی با قیمت هر کیلوگرم۴۸۰ هزار ریال در فهرست اقلام توزیع شده قرار دارد.

به گفته جمشیدی، توزیع خرما از ۲۲ اسفند در فروشگاه‌های کوثر اصفهان و فروشگاه‌های معرفی شده شهرستان‌ها در حال انجام است.

او  تصریح کرد: همچنین مرغ مُنجمد به میزان ۶۴۰ تُن با قیمت کیلویی ۶۵۷ هزار ریال نیز در فروشگاه‌ها و مراکز مُنتخب عرضه می‌شود.

 کالا‌های تنظیم بازار بطور معمول جزو نیاز‌های اساسی مردم است که شامل تخفیف نمی‌شود و در عرضه آنها به مردم، بازه زمانی مشخص و محدودیت وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.