مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از افزایش تولید قوطی کنسرو با افتتاح فاز اول توسعه (اضافه شدن پنج خط جدید پرس قوطی) در شرکت آرمان گستر نوین کنارک با سرمایه گذاری بیش از ۲۶۵ میلیارد ریالی خبر داد.

  ایرج حسن پور در مراسم افتتاح این فاز از کارخانه گستر نوین که با حضور امام جمعه کنارک، فرماندار و اعضای شورای اداری انجلم شد، بیان کرد: این اقدام با سرمایه گذاری بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال توانست تعداد پنج خط جدید پرس قوطی به خطوط قبلی شرکت آرمان گستر نوین کنارک در قالب فاز اول توسعه این شرکت اضافه کند و به بهره برداری رسید.

وی افزود: با بهره برداری از فاز اول توسعه کارخانه گستر نوین ظرفیت تولید سالانه قوطی کنسرو در این شرکت از هشت هزار تن به ۱۶ هزار تن افزایش یافت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اقدام ارزشمند زمینه اشتغال مستقیم را برای ۱۹۰ نفر جویای کار فراهم کرد.

وی در ادامه به تامین و توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز سیلزدگان در جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از طرف شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی در مجموع به میزان ۳۰ میلیارد ریال کمک نقدی به حساب دستگاه‌های خدمات رسان جهت حمایت از سیل زدگان استان واریز شده است.

حسن پور اظهار کرد: مجموعه صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در مناطق آسیب دیده حضور داشته و بنا بر وظایف محوله از سوی ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار، نقش آفرینی می‌کند.

برچسب ها: صمت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار