اجرای ۱۲۸ برنامه نوروزگاهی در استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از اجرای ۱۲۸ برنامه نوروزگاهی از امروز در استان همدان خبر داد.

محسن معصوم علیزاده گفت: از امروز تا ۲۵ فروردین سال پیش رو ۵۰ برنامه نوروزگاهی در شهر همدان و ۷۸ برنامه نوروزگاهی در دیگر نقاط استان به مناسبت ایام نوروز و با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

او افزود: برنامه‌های نوروزگاهی در جوار جاذبه‌های گردشگری و بنا‌های تاریخی استان همدان اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: ظرفیت اسکان استان همدان برای پذیرش مسافران نوروزی ۶ هزار و ۶۰۰ نفر است که با احتساب اقامت گاه‌های غیر رسمی و اضطراری به بیش از ۲۱ هزار نفر در روز افزایش می‌یابد.

معصوم علیزاده با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی از مراکز خدماتی، اماکن و اقامتگاه‌های گردشگری استان در راستای رضایتمندی گردشگران نوروزی گفت: در این خصوص ۳۵۰ ناظر از بازرسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی کار نظارت را به انجام خواهند رساند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۵۲ مجتمع خدماتی و پذیرایی بین راهی، ۱۳۰ جایگاه دائمی توزیع سوخت، ۵۵ مسجد فعال و۲۰ مکان موقت برپایی نماز، ۱۱۹ سرویس بهداشتی ثابت و دائمی و ۱۰ حمام عمومی در سطح استان به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات رسانی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار