متألهی گفت: اقدامات شهرداری دربافت تاریخی در راستای باز گرداندن این مجموعه به چرخه زندگی است.

احمدرضا متألهی شهردار اردکان در آستانه سال جدید گفت: در آستانه فصل بهار و در راستای زیبا سازی بافت تاریخی، تعداد ۱۲ تابلو مسیریابی و راهنمای گردشگری در محدوده بافت تاریخی و محور‌های گردشگری با هدف ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی نصب شده است.

او با اشاره به اهمیت بافت تاریخی و هدایت گردشگران و معرفی جاذبه‌های تاریخی اردکان اظهار داشت: تابلو‌های راهنما از جمله مهم‌ترین منابع اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران هستند و نصب و ساماندهی تابلو‌های گردشگری به ویژه در بافت تاریخی نقش مهمی در راستای توسعه گردشگری شهر ایفا خواهد کرد.

متألهی با اشاره به اینکه تابلو‌های مسیریابی و راهنمای گردشگر به ۲ زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است یادآور شد: نقشه بافت تاریخی اردکان، اماکن گردشگری و اقامتی شهر، مسیر‌های ویژه پیاده روی و جاذبه‌های گردشگری واقع در بافت تاریخی، محور‌های گردشگری و همه امکانات مورد نیاز یک گردشگر در این تابلو‌های راهنما جانمایی شده است.

او گفت: اصلی‌ترین هدف و راهبرد اساسی اقدامات مداخله‌ای شهرداری اردکان برای بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بازگرداندن این مجموعه به چرخه زندگی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر در این امر اهتمام جدی داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.