دادستان عنبرآباد:

با تخریب کنندگان محیط زیست در ایام تعطیلات برخورد می شود

عمرانی گفت: تصرف اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی جرم است و در صورت مشاهده با افراد متخلف طبق قانون برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

حامد عمرانی در نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد، گفت: بیشترین تخریب منابع طبیعی و تصرف اراضی ملی در تعطیلات نوروزی از سوی افراد متخلف سودجو صورت می‌گیرد و برای جلوگیری از این امر بایستی نهاد‌های متولی با دستگاه قضائی و نیرو‌های انتظامی کمال همکاری را داشته باشند.

وی تاکید کرد: تصرف اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی، جرم است و در صورت مشاهده با افراد متخلف طبق قانون برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

 عمرانی تصریح کرد: بایستی یگان‌های حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی اعم از اداره راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، ضمن نظارت جدی و قانونی از تخریب و تصرف منابع و اراضی دولتی جلوگیری کنند.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان، بیان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز بایستی در جشن‌های نوروزی حرمت و شئون این ماه رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی عنبرآباد تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، باید امر به معروف و نهی از منکر را که یک فرهنگ قرآنی است در سطح جامعه فرهنگ سازی کنیم و بدین منظور می‌توان از ظرفیت ضابطین امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

وی بیان کرد: اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت توجه داشته باشند که قبل از افطار خدمات رستوران‌ها به صورت بیرون بر باشد و درهای فست فودی‌ها نیز نیمه باز و پرده کشیده باشد تا حرمت ماه رمضان حفظ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار