مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در استان خبر داد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: امسال در حوزه اشتغال و خودکفایی هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شد که ۱۳ هزار خانوار به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از این شمار به ۱۰ هزار نفر معادل ۹۰۰ میلیارد تومان وام  پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امدا هرمزگان تعداد وام‌های پرداختی طی سال گذشته را ۱۴ هزار فقره عنوان کرده و گفت: انتظار ما برای امسال پرداخت ۱۸ هزار فقره وام بود که متاسفانه مابقی اعتبار تخصیص یافته در بانک‌های عامل به علت منابع و مصارف و بسته شدن زودتر از موعد وام‌ها توسط بانک‌ها پرداخت نشده و در بانک‌ها باقی ماند.

حمید باسره افزود:از سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی هدفگذاری شده که امسال هزار واحد آن تکمیل و به مددجویان واگذار شد و بیش از هزار واحد آن نیز سال آینده تحویل می‌شود.

وی گفت: تفاهم ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان نیز با بنیاد مسکن در کشور منعقد شده که سهم استان ۲ هزار واحد است که سال آینده به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تعداد مددجو‌یان نام نویسی کرده در طرح مسکن ملی را ۴ هزار و ۶۰۴ خانوار اعلام کرده و افزود: تا کنون به ۲ هزار خانوار پروژه تخصیص داده شده است که ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه آن توسط کمیته امدا پرداخت می‌شود.

باسره گفت: بعد از تخصیص به هیچ عنوان پروژه از مددجویان گرفته نخواهد شد و مابقی مبلغ مانده توسط کمیته امداد و دولت کمک خواهد شد و امیدواریم طبق وعده دولت و پیگیری‌ها و تاکیدات استاندار در جلسات مسکن اولین پروژه‌های نهضت ملی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واگذار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.