با نزدیک شدن به عید نوروز و ایام تعطیلات، مانور گشت نامحسوس در شهرستان میبد آغاز شد.

سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد گفت: امسال ۶ نوروز گاه در مسیر شهرک صنعتی جهان آباد، روبروی کارخانه کیمیا، پارک امام رضا (ع)، پل مروراید و تقاطع ندوشن پیش بینی شده است.

او افزود: خوشخبتانه با هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی و خدماتی شهرستان میبد این ایستگاه نوروزگاهی از امروز فعال شده است امروز سجادی پور گفت: امروز هم مانور تامین ده دستگاه سمند برای گشت نامحسوس دراختیار پلیس راه و پلیس راهور قرار گرفت.

فرماندار میبد با بیان اینکه با پی گیری‌های که صورت گرفت علاوه بر پلیس راه، خودرو برای پلیس راهور هم تامین کردیم افزود: امیدواریم با مجموعه فعالیت‌هایی که با هماهنگی دستگاه‌های عضو، یعنی پلیس راه، پلیس راهور، شهرداران، شهرک صنعتی، اداره صمت و هلال احمر، اورژانس، بسیج و سپاه که تامین نیرو و ایجاد نورزگاه‌ها را برعهده دارند؛ نوروز بدون فوتی و با کمترین تصادفات را درسطح شهرستان شاهد باشیم.

سجادی پور گفت: با توجه به اینکه ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد این مانور برگزار شد تا با توقف خودرو‌ها در نقاط حادثه خیز درسطح شهرستان و توقف کوتاهی که مسافرین خواهند داشت؛ تصادفات را به کمترین حد ممکن برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار