نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت

رییس پلیس راه شمال استان از تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر در محور نصرت آباد به زاهدان، کیلومتر ۱۰۴ با چهار کشته خبر داد.

 سرهنگ  مهدی خمر  رییس پلیس راه شمال استان  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین دو دستگاه خودرو در محور زاهدان به کرمان (نصرت آباد) مطلع، که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

 وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودرو کامیون کشنده که از مسیر کرمان به زاهدان در حال طی مسیر بوده بعلت نقص فنی حادث، (معیوب شدن سیستم ترمز) به خودروی سواری پژو ۴۰۵ که در محل ایست بازرسی نصرت آباد توقف داشته است برخورد می‌نماید، متاسفانه در اثر این تصادف راننده و سرنشینان سواری پژو جان خود را از دست دادند.

 رییس پلیس راه شمال استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه نقص فنی حادث توسط راننده کشنده تریلی عامل این تصادف بوده خاطرنشان کرد: از این نوع حوادث پیش می‌آید، اما راننده باید حرفه‌ای باشد و اینکه راننده از معایب خودرو خود خبر داشته باشد، از ترمز جانبی و دنده سنگین استفاده کند و... از موضوعاتی است که به رانندگی حرفه‌ای مربوط است.

 سرهنگ خمر در پایان خاطرنشان کرد:ما از  رانندگان خودرو‌هایی که احتمال دارد خودروی آنها نواقصی داشته باشند، درخواست می‌کنیم که با احتیاط بیشتری رانندگی و در این نوع جاده‌ها با دنده سنگین حرکت کنند.

 
 

برچسب ها: پلیس راهور ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار