مراکز مشاوره ازدواج، مراقبت مادران باردار و کودکان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام نوروز فعال است.

محمد احمدیان مدیر جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام نوروز کلاس‌های آموزش هنگام ازدواج در شهر مشهد و شهرستان‌های تحت پوشش فعال است و مراقبت‌های گروه هدف به خصوص مادران باردار و کودکان نیز در ایام نوروز انجام می‌شود.

او با اشاره به فعالیت واحد‌های مشاوره ازدواج در روز‌های کاری و غیر تعطیل رسمی ایام نوروزی افزود: علاوه بر این در شهر مشهد برای رفاه حال عموم مردم، در ایام تعطیلات رسمی نوروز نیز مرکز مشاوره ازدواج وحدت واقع در بلوار وحدت مرکز بهداشت شماره ۲ فعال و آماده خدمت رسانی است.

مدیر جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با توجه به اهمیت مراقبت و پیگیری به هنگام گروه‌های هدف، واحد‌های خدمتی در ایام نوروز با حضور مراقبان سلامت و پزشک بصورت کشیک در ساعت اداری و نیز بصورت آنکال در ساعت غیراداری، امور مراقبتی و پیگیری گروه‌های هدف شامل نوزادان، کودکان، مادران باردار، نوجوانان، جوانان و میانسالان و سالمندان دارای بیماری زمینه‌ای را پیگیری می‌کنند.

احمدیان بیان کرد: مرکز آموزش هنگام ازدواج در شهرستان‌های تحت پوشش نیز در ایام غیر تعطیل رسمی فعال است و در روز‌های تعطیل رسمی، این مراکز حسب تصمیم مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار