کشف کالاي قاچاق در خرم‌آباد و رومشکان

بیست و دو ميليارد ريال کالاي قاچاق در خرم آباد و رومشکان کشف شد.

بیست و دو ميليارد ريال کالاي قاچاق در خرم آباد و رومشکان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي لرستان از کشف مقاديري قابل توجهي کالاي قاچاق به ارزش ۱۱ ميليارد ريال در شهرستان خرم آباد خبر داد. 

يحيي الهي در اين رابطه اظهارداشت: ماموران انتظامي شهرستان خرم آباد در محورهاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان به ۲ دستگاه خودروي سبک حامل بار مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران پاسگاه انتظامي شهيد ماسوري خرم آباد در بازرسي از اين خودروها ۳۴۵ قلم انواع لوازم آرايشي و برقي و همچنین ۷۵۰ کيلو گرم بادام درختي خارجي و فاقد هرگونه مدارک گمرکي کشف شد که کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را ۱۱ ميليارد ريال برآورد کردند.

فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري ۲ متهم و معرفي آن ها به مراجع ذيصلاح در اين رابطه خبرداد و از شهروندان خواست با استفاده از کالاي ايراني ضمن ايجاد زمينه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمايه‌هاي ملي جلوگيري کنند.

الهی همچنین از کشف مقاديري کالاي قاچاق به ارزش ۱۱ ميليارد ريال در شهرستان رومشکان خبر داد.

وی گفت: ماموران انتظامي شهرستان رومشکان حين کنترل محورهاي مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه خودروي ايسوزوحامل بار مشکوک و طي عملياتي آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي لرستان افزود: در بازرسي از اين خودرو تعداد ۱۲ دستگاه يخچال فريزر و ۱۲ دستگاه اسپيلت (کولر گازي) ايستاده فاقد مجوز کشف شد.

الهي با اشاره به اينکه در اين رابطه يک نفر دستگير شده است، گفت: کارشناسان ارزش کالاهاي کشف شده را ۱۱ ميليارد ريال برآورد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.