دومین مسابقه عکاسی و نقاشی نوروز با طعم رمضان برگزار می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: دومین مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع نوروز با طعم رمضان در اردبیل برگزار می‌شود.

سید علی حجتی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات نقاشی در جمعیت هلال احمر استان اردبیل، اظهار کرد: این مسابقه با هدف نهادینه سازی مفاهیم فداکاری، کمک، نیکوکاری و مهرورزی از دیدگاه مذهبی در میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مسابقه با موضوع مناجات، همدلی با نیازمندان، سحر خیزان کوچک، همراهان سحر و افطار با طعم نوروز، هفت سین با طعم نوروز و اصول و اهداف جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود، ادامه داد: ثبت و نشر تصاویر جلوه‌های نوعدوستی و کمک، نیکوکاری، فداکاری و خدمات اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر با مشارکت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی انجام شد.

معاون امور جوانان جمیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار می‌شود: ادامه داد: عموم علاقه‌مندان در دو رده سنی ۴ تا ۷ سال و ۸ تا ۱۲ سال با ثبت نام در سامانه عضویت سازمان جوانان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

حجتی اضافه کرد: این مسابقه در فضای دوستدار کودک طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، کانون غنچه‌های هلال و کودکستان‌ها از ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۲ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برگزار و آثار ارسالی به شعب شهرستان‌ها ارسال گردد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.