فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناور‌های لازم در دستور کار است.

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، محفل انس با قرآن کریم در مسجد غدیر مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان برگزار شد.

امیر دریادار شهرم ایرانی در این مراسم گفت: برنامه‌های قرآنی دراین ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور ادامه دارد و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می‌کنیم و توان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

وی افزود: مبنای کار ما برنامه‌های قرآنی است و در سال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناور‌های لازم را در دستور کار خود داریم و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده است؛ چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهدا هستیم و باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: حتی شناور‌ها و ناوگروه‌های نیروی دریایی در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ، موجب پیشرفت ما شده و سبب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

امیر دریادار ایرانی گفت: ما پیرو راه شهدا هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده است، واین اقتدار نظام ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار