ثبت بیش از ۱۰۱ هزار تردد در یک روز در محور‌های کردستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در روز چهارم فروردین ماه جاری ۱۰۱ هزار و ۳۶۶ تردد ورودی و خروجی در محور‌های استان به ثبت رسید.

فرزاد حسنی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت شبانه روزی در محور‌ها حضور داشته اند و تلاش شده ضمن ارائه خدمت رسانی‌های لازم تردد ایمنی را برای کاربران جاده‌ای فراهم کنیم.

وی از ثبت ۱۰۱ هزار و ۳۶۶ تردد بین استانی در محور‌های استان در روز چهارم فروردین ماه خبر داد و گفت: از این میزان ۴۹ هزار و ۲۴۱ تردد ورودی و ۵۱ هزار و ۱۲۵ تردد خروجی ثبت شده است.

حسنی با اشاره به کاهش حدود ۶ درصدی تردد‌های بین استانی از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان، تاکید کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان پیش بینی می‌شود از هفته‌های آینده شاهد موج جدیدی از ورود گردشگر به استان باشیم و بیشترین تردد در تعطیلات عید فطر در استان به ثبت برسد. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: براساس رصد دستگاه‌های هوشمند در حال حاضر انباشت وسیله نقلیه در استان کردستان ۷ هزار و ۳۲۸ خودرو است.

وی در ادامه پرترددترین محور‌های استان را سنندج کامیاران، دیواندره سقز، سنندج_ دیواندره و قروه _ دهگلان خواند و افزود: بیشترین مقاصد خودرو‌های پلاک کردستان در ایام نوروز به استان‌های کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی بوده است.

حسنی اذعان کرد: همچنین براساس تردد پلاک ماشین‌ها بیشترین پلاک‌های ورودی به کردستان از استان‌های کرمانشاه، همدان، تهران و آذربایجان غربی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.