مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس، با اشاره به آغاز پویش راه آسمان در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز گفت: آن دسته از هموطنان عزیزی که طی ایام نوروز از طریق هوایی و با استفاده از هواپیما به سفر می‌روند می‌توانند در این پویش شرکت کرده و جوایزه ارزنده‌ای را دریافت کنند.

فخرالدین کشاورز، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان افزود: علاقمندان به شرکت در این پویش برای بهره مندی از جوایز در نظر گرفته شده کافی است عکس‌ها و فیلم‌هایی که در جریان سفر خود از طریق فرودگاه‌های سراسر کشور در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ثبت و ضبط کرده و یا خواهند کرد را ارسال کرده و از میان آثار ارسال شده هر روز به ۲ اثر برتر به عنوان برنده معرفی می‌شود.

او، در خصوص راه‌های ارسال آثار نیز گفت: هموطنان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را از طریق تلگرام یا ایتا به آیدی @ertebat_ba_ma ارسال کنند.

مدیر کل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: آن دسته از هوطنانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند نیز می‌توانند پس از بارگذاری عکس و فیلم منتخب خود در صفحه اختصاصی خودشان، اقدام به تگ کردن صفحه رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از طریق لینک زیر کنند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار