بن گویر: سازمان ملل خراب آباد است!

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به تصویب قطعنامه پیرامون جنگ غزه واکنش نشان داد.

در نهایت و پس از کش و قوس‌های فراوان نخستین قطعنامه سازمان ملل پیرامون استقرار آتش بس در غزه در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که مقامات صهیونیست به شدت از عدم وتوی این قطعنامه از سوی آمریکا خشمگین هستند. 

به گزارش الجزیره، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و از مقامات به شدت افراط گرای کابینه نتانیاهو امروز (دوشنبه) در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت پیرامون غزه، اعلام کرد: سازمان ملل خراب آباد است!

بن گویر که یکی از حامیان اصلی اخراج فلسطینیان از غزه و شهرک سازی در این باریکه است، بار دیگر از سازمان ملل به دلیل مداخله در جنگ غزه و درخواست برای استقرار صلح انتقاد کرد. 

این مقام صهیونیست اعلام کرده است که در صورتی که دولت نتانیاهو بخواهد طی مذاکرات با حماس به توقف جنگ مبادرت کرده و یا اقدام به آزادی اسرای فلسطینی کند، با خروج از کابینه ائتلافی، به دولت نتانیاهو پایان خواهد بخشید. 

پیش‌تر نیز نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمریکا را تهدید کرده بود در صورت عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت، برنامه دیدار با هیات کاخ سفید در تل آویو را لغو کرده و نیز مانع از اعزام هیات صهیونیستی به واشنگتن برای مذاکره پیرامون جنگ غزه با مقامات آمریکایی خواهد شد.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
تازه فهمیدی.احمق . همین حرف رو ایران سال هاست که داره فریاد می زنه. از وقتی که شما بچه سرراهی بودی ، اون سازمان خراب شده با زور و تهدید کشورهای حرومزاده شما رو به فرزندخواندگی قبول کرد جهان فهمید قوانین جنگل بهش حاکمه.به روی خودش نیاورد تا اینکه گندتون درآمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
این حرامیان صهیون بی ریشه و بی پدر معنای همه چیز در عالم انسانیت را عوض کردن اگر سازمان ملل بعد از مدتها بی تفاوتی و بی خاصیتی حرکت نصفه و نیمه ای هم در جهت اهداف و مسئولیتهای حقیقی خود بر می دارد می شود خراب آباد! در حالیکه سازمان ملل از ابتدا در خراب آباد ایالات متحده شکل گرفته و با این همه پرونده، تحت فرمان بودن قدرتهای فاسد نظام سلطه ذاتاً خراب آباد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
سازمان ملل که برای اهداف خودتان ایجاد کرده اید الان شد خراب آباد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
چقدر پرو هستن اینا همه سازمانها را قطع نامه ها را به سخره میگیرن هر چی بر علیه اینا باشه خراب اباد هست بیشرفتر از اینا هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
راست میگه سازمان ملل نقش خراب آباد و هویج رو داره چون در قبال این جنایت سکوت کرد و هیچ عملی از خود نشون نداد اینهمه آدم بی گناه رو کشتید ولی کسی هیچ کاری نکرد نفرین به شما تاریخ تکرار میشه منتظر بلای که سر این ملت آوردید باشید که سر خودتون خواهد اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اینو که درست گفته ولی از هردست بدی از همون دست پس میگیری.
آخرین اخبار