رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حضور در یکی از قنادی‌های شهر زاهدان، به پایش نظارت‌های بهداشتی بازرسان بهداشت محیط پرداخت.

به گزارش روابط عمومی _ دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت نشدن شرایط نگهداری استاندارد مواد غذایی از سوی متصدیان تهیه و توزیع مواد غذایی، می‌تواند سلامت شهروندان با خطر مواجه کند.
 وی ادامه داد: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی بدون اجرای نظارت‌های دقیق بهداشتی و اموزش شیوه نامه‌ها به صاحبان و کارکنان مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی امکان پذیر نمیباشد.
 دکتر غزنوی گفت: خوشبختانه امسال با روند رو به رشد استفاده از تجهیزات به روز و دقیق در سنجش بهداشت و سلامت مواد غذایی و محیط کار در رستورانها، قنادی‌ها و مراکز تهیه آش و حلیم ماه مبارک رمضان روبرو هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از مجموعه کارشناسان متعهد بهداشت محیط که در روز‌های نوروز و ماه مبارک در قالب طرح سلامت نوروزی در حراست از حوزه سلامت عمومی نقشی ارزنده ایفا مینمایند تقدیر و قدردانی میکنم.
  
دکتر غزنوی همچنین از مرکز جامع سلامت، پایگاه سلامت و تسهیلات زایمانی عمار یاسر در حاشیه شهر زاهدان و بیمارستان بوعلی در هفتمین روز از سال جدید بازدید کرد و ضمن خدا قوت و بازدید از این مرکز با پزشک و کارکنان این مرکز، نحوه ارائه خدمت به مراجعان و جمعیت تحت پوشش گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار