کاهش ۹ درصدی تصادف خسارتی در جاده‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۳۳۶ تصادف خسارتی در آزادراه‌های استان قزوین اعلام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: تصادفات خسارتی در آزادراه‌های استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون ۹ درصد کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: با توجه به موج دوم سفر‌های نوروزی و همزمان با بازگشت مسافران به شهر‌های خود به رانندگان توصیه می‌کنیم تا ضمن آرامش در طول سفر، از هرگونه گونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد و همچنین توقف در حاشیه راه به طور جدی خودداری کنند.

حق لطفی در ادامه به افزایش ۱۴ درصدی تردد خودرو‌ها در آزادراه‌های استان قزوین اشاره کرد و گفت: ۱۸ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۹۰۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین در همین مدت در جاده‌های استان تردد داشتند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۴ درصدی روبرو است.

این مسئول همچنین به آمار تردد خودرو‌ها در ۲۴ ساعته گذشته پرداخت و گفت: یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۹۴ دستگاه خودرو طی شبانه روز گذشته در مسیر‌های ارتباطی استان تردد داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین بیان کرد: مسافران جابه جا شده در روز ۱۰ فروردین ماه هزار و ۷۱۳ مسافر با ۱۷۱ سرویس اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار