تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها در تل‌آویو علیه نتانیاهو

ده‌ها هزار تظاهرات‌کننده صهیونیست در تل‌آویو به سیاست‌های نتانیاهو در جنگ غزه اعتراض کردند.

شکست اطلاعاتی کابینه امنیتی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر راستگرای رژیم صهیونیستی در حمله هفتم اکتبر که خسارات و تلفات سنگینی را به این رژیم وارد ساخت، دیگر بر همگان آشکار ساخته است که فردای روزی که جنگ غزه به پایان برسد، آفتاب سیاسی نتانیاهو نیز غروب خواهد کرد. از این رو، نتانیاهو به دنبال ادامه دادن جنگ به هر بهایی است. 

به گزارش الجزیره، ده‌ها هزار صهیونیست خشمگین امروز (شنبه) در تل آویو گردهم آمده و به سیاست‌های نتانیاهو در قبال جنگ غزه انتقاد کردند. 

این تظاهرکنندگان نخست وزیر اسراییل را متهم به اولویت بخشیدن به منافع حزبی خود بر منافع رژیم صهیونیستی کردند و خواستار تکمیل مذاکرات با حماس جمعت آزادی اسرای صهیونیست در بند فلسطینیان شدند. 

نتانیاهو از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر و سپس آغاز عملیات زمینی در این باریکه در ۲۷ اکتبر ۳ هدف اصلی را برای این جنگ ترسیم کرده است که شامل این موارد می‌شود: از بین بردن حماس، آزادی اسرای صهیونیست، و نیز ویران کردن غزه به گونه‌ای که این باریکه دیگر تهدیدی برای امنیت اسراییل نباشد. 

تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها در تل آویو علیه نتانیاهو

با این حال، معترضان می‌گویند نتانیاهو به هیچ عنوان آزادی اسرا را در اولویت خود قرار نداده است و تا همین لحظه نیز ده‌ها تن از اسرا طی عملیات اسراییل توسط آتش مستقیم ارتش این رژیم کشته شده اند. 

وزرای افراطی کابینه نتانیاهو شامل ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و نیز بتسالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم تهدید کرده اند در صورتی که دولت نتانیاهو طی مذاکرات با حماس حاضر به آزادی اسرای فلسطینی در قبال اسرای صهیونیست شود، از کابینه ائتلافی خارج خواهند شد و دولت دچار فروپاشی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست‌ها همه شون سرو ته یک کرباسند یکی از یکی جنایتکارتر و همه شون هم یک هدف دارند و آن هم تسلط بر کل فلسطین منتهی بدون پرداخت هزینه ، نه کسی اسیر شود نه کشته بلکه فقط با قتل عام فلسطینی یان به اهداف خود برسند و این نشدنی است و نتانیاهو هر جنایتی می توانست کرده ولی چاره ای نخواهد داشت مگر اینکه شرایط حماس را بپذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
اگر مردمی که نا راضی نتانیاهو هستند از داخل ومردم ناراضی از خارج دست بدست هم بدهند بدون سلاح میتوانندنتانیاهورا دسنگیر ومحاکمه کنند
آخرین اخبار