رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم با اشاره به بیش از ۱۲ هزار تماس تلفنی به این مرکز از ابتدای طرح گفت: از این تماسها، بیش از ۴هزار ماموریت انجام شده است.
دکتر بهزادی نیا با بیان انجام اقدامات درمانی برای بیش از ۷۰۰ مصدوم تصادفات رانندگی در این مدت توسط نیروهای اورژانس افزود: با وجود کاهش مجموع تعداد تصادفها نسبت به سال قبل، اما شاهد افزایش تصادفات جادهای بوده ایم.
رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم بخشهای پاسخ مردمی، مشاوره تلفنی پزشک برای احیای مصدومان و ام سی ام سی را از دیگر بخشهای اوژانس ۱۱۵ بیان کرد و گفت: در بخش ام سی ام سی، ضمن هدایت بیماران در شرایط اضطرار به بیمارستانها، نحوه رسیدگی به بیماران و مصدومان در بخشهای مختلف هم کنترل میشود.
رئیس اورژانس ۱۱۵ قم با اشاره به اینکه در حال حاضر با ۴۴ پایگاه جادهای و شهری، اتوبوس آمبولانس، بالگرد و ۸ موتورلانس برای خدمت رسانی به مردم در آماده باش کامل هستیم افزود: ۱۲۰ نفر به صورت شبانه روزی در بخشهای مختلف اورژانس استان قم، آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.