یک گنابادی با تلاش متخصصان از معلولیت دائمی نجات یافت

جراح و متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با انجام موفقیت آمیز عمل جراحی طی ۲ مرحله بر روی یک بیمار ۶۵ ساله گنابادی، این فرد از معلولیت دائمی نجات یافت.

 قاسم زمانی جراح و متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مردی ۶۵ ساله که به دلیل کار با ماشین آلات کشاورزی دچار آسیب جدی در اندام فوقانی در ناحیه آرنج شده بود به صورت اورژانسی به اتاق عمل بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شد و بعد از اقدامات نخست درمانی از جمله شست و شوی زخم و بررسی وسعت آسیب طی ۲ مرحله تحت عمل جراحی و ترمیم کامل اعصاب و عضلات در ناحیه آرنج قرار گرفت.

او با بیان این که اعمال جراحی در ناحیه قدام آرنج به دلیل عبور عروق و اعصاب حیاتی اندام، بسیار حساس و زمان بر است، افزود: این گونه عمل‌های جراحی به طور معمول در مراکز استان‌ها انجام می‌شود، اما با وجود کادر مجرب و تجهیزات اتاق عمل به ویژه میکروسکوپ و عینک مخصوص ترمیم عصب، این عمل جراحی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی با موفقیت انجام شد.

جراح و متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به این که عمل جراحی ترمیم اعصاب و عضلات این بیمار حدود چهار ساعت زمان برد، ادامه داد: هم اکنون حرکات اندام فوقانی این بیمار معمولی و مطلوب است و او از معلولیت دایمی نجات پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار