استاندار:

روند مقاوم سازی منازل آسیب دیده در سیل جنوب سیستان و بلوچستان سرعت گیرد

کرمی با تاکید بر دقت، کیفیت و سرعت به عنوان سه مولفه مهم در پیشبرد امور، گفت: باید به سرعت فرآیند مقاوم سازی منازلی که در سیل اخیر جنوب استان دچار آسیب شده‌اند، انجام شود.

  محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: منازلی که در سیل اخیر جنوب دچار آسیب شدند باید به سرعت فرآیند مقاوم سازی آنها انجام شود.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی پای اسلام و عمل به فرامین الهی ایستاده و نگاه تمام دنیا به این نظام است؛ بنابراین باید همه ما در تراز انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دقت، کیفیت و سرعت سه مولفه مهم در پیشبرد کارهاست که باید در انجام کارها به آن توجه شود.

وی ادامه داد: باید نظارت بر پروژه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان، به صورت مداوم انجام شود تا در زمان بندی تعریف شده نیز به پایان رسند چرا که افزایش مدت اجرای پروژه ها موجب افزایش هزینه می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر در شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان شاهد همیاری دوچندان مردم با مسوولان در جهت مهار سیل بودیم که این همیاری برای استان یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود.

برچسب ها: سیلاب ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار