ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در گیلان

صدا و سیمای مرکز گیلان با تولید برنامه‌های ویژه به استقبال روز جهانی قدس رفته است.

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: این رسانه استانی برای اطلاع رسانی گسترده و همراهی با اقشار مختلف مردم و انعکاس هر چه باشکوهتر و متفاوت‌تر روز جهانی قدس به تولید ویژه برنامه‌های متنوع پرداخته است.

معاونت صدا با ویژه برنامه «روز همدلی» روز جمعه ۱۷ فروردین ماه از ساعت ۹ الی ۱۱:۴۵ با حضور کارشناسان، ارتباط با خبرنگاران شهرستان و بسته‌های صوتی به طور ویژه به روز قدس می‌پردازد.

معاونت سیمای مرکز گیلان ویژه برنامه «تکاپو» را در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ فروردین از ساعت ۲۱ با حضور کارشناسان حوزه اقتصاد، سیاست و روابط بین الملل با محوریت مقاومت مردم مظلوم فلسطین و تحولات منطقه‌ای جنایات صهیونیستی در غزه به روی آنتن می‌برد.

«رزمایش دریایی جبهه مقاومت» با حضور شناور‌های بسیج مردمی، نیروی دریایی سپاه در آستارا از ساعت ۱۰ صبح فردا (روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه) از شبکه باران به طور زنده پخش می‌شود. 

«قبله گاه اول» دیگر برنامه شبکه باران است که از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین به طور ویژه به روز جهانی قدس می‌پردازد. 

از ساعت ۱۰ صبح نیز راهپیمایی مردم ولایتمدار گیلان به طور زنده از نقاط مختلف رشت و شهر‌های گیلان پخش خواهد شد.

معاونت خبر صدا و سیمای گیلان نیز برای تهیه ۶ گزارش ویژه خبری رادیویی و تلویزیونی، تولید گزارش‌های خبری و پوشش برنامه‌های این روز در سراسر استان و ارسال به شبکه‌های سراسری و پخش از شبکه استانی، تولید محتوا با موضوعات مربوط به نوروز در فضای مجازی و یک گفت‌وگوی ویژه خبری با موضوع روز جهانی قدس برنامه ریزی کرده است.

معاونت فضای مجازی این مرکز هم با پویش نقاشی برای فلسطین، تولید و انتشار ویدئو کلیپ، استوری، استوری موشن، پوستر، کاریکاتور و معرفی برنامه‌های تولیدی در سایت و فضای مجازی مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین را منعکس می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.