دادستان زنجان به همراه متولیان امر به صورت میدانی از محل «پل میربهاءالدین» بازدید و شکایات مردمی رسیده به دادستانی درخصوص مشکلات بهداشتی و محیط زیستی که به علت رها سازی فاضلاب در مسیر پل ایجاد شده است را مورد بررسی قرار دادند.

دادستان زنجان دیروز در بازدید از پل میربهاء الدین گفت: در بررسی‌های انجام شده نیاز به اقدام فوری برای حل مشکل رها شدگی فاضلاب در این محل که باعث تهدید بهداشت عمومی و ایجاد منظره نازیبا در منطقه شده است، مشخص شد.

بهروز عباسی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مقرر شد شهرداری و اداره آب و فاضلاب زنجان با محوریت زیر مجموعه معاونت عمرانی استانداری در سریع‌ترین زمان نسبت به جبران کارهای عقب مانده اقدام و کار ساحل سازی محل را با فوریت در دستور کار قرار دهند.

دادستان مرکز استان ادامه داد: با توجه به اینکه این آثر تاریخی در طول سال پذیرای گردشگران و مسافرین می باشد، رسیدگی به این موضوع از لحاظ بهداشتی، زیست محیطی و زیبایی ضرورت دارد.

وی اظهارداشت: بنابراین دادستانی از حیث احقاق حقوق عامه و رفع نگرانی های مردم به این موضوع ورود کرده و امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات به موقع متولیان امر در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات پل میر بهاالدین باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.