پیگیری گلایه برخی متقاضیان نهضت مسکن از برخی بدقولی‌ها+ فیلم

متقاضیان طرح مسکن ملی بخاطر خلاف وعده بنیاد مسکن در تحویل پروژه ۵۱۶ واحدی آرش آرمه مقابل استانداری تجمع کردند.

تجمع کنندگان از افزایش آورده و تاخیر در تحویل این واحدها، نداشتن امکانات ابتدایی ساخت و مصالح نامرغوب گلایه داشتند.

متقاضیان معترض مسکن ملی می‌گویند علیرغم مطرح کردن چندین باره این مشکلات، به خواسته‌ها و مشکلات آنها رسیدگی نشده است.

سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: پیام‌های انتخاب واحد برای کسانی آمده است که ۱۰ مرحله قسط خود را واریز کرده اند.

وی افزود: هم اکنون ۳ طرح نهضت ملی مسکن ۵۱۶ واحدی، ۲۸۸ واحدی و ۲۳۷ واحدی آماده تحویل است.

سبحانی اضافه کرد: پیامک‌های انتخاب واحد هم برای کسانی آمده است که ۱۰ مرحله قسط خود را واریز کرده اند و برای سایر افراد هم جهت تکمیل واریزی‌ها پیام آمده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: هنوز برای افراد جهت دریافت مبلغ اضافی پیامی داده نشده چراکه هنوز برخی هزینه‌ها جمع بندی نشده است.

سبحانی گفت: در مسکن ملی همه هزینه‌ها از طریق وام و واریزی‌های خود مردم تامین می‌شود.

وی درباره نصب شیرآلات هم افزود: هزینه نصب این موارد بر عهده خود متقاضیان است و اگر پیشنهاد داده شده که خود آنها نصب کنند برای آن است که مطابق سلیقه آنها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands (Kingdom of the)
اعظم عرفانی
۱۹:۵۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام اینکه واحدهای انتخاب شده ۴ تا در هم نداشت خیلی جای تعجبه نه در نه شیر آلات نه رادیاتور نه انباری هیچی بعد در زمان انتخاب واحد به ما گفتم آماده باشین ۱۲۰ میلیون هم باید واریز کنید سال ۹۹ اولین قسط رو ما پرداخت کردیم مجموع قرار بود ۶ قسط باشه شد ۱۰ تا واریز شد با هزار تا بدبختی الان با نداشتن هیچ امکاناتی که برای اینکه قابل سکونت بشه حداقل ۲۰۰ میلیون هزینه داخلی داره اقساط بانک هست اگر برای قشر مستاجر و کم درآمد ساخته شده باید ببینم چی فکر کردن و آنقدر شرایط رو سخت و فشرده کردن برای ما حالا بعد ریختن ۴۰۰ میلیون بازم درخواست نقدینگی دارن ؟؟؟از کجا باید بیاریم من از غصه شروع سال جدید خواب نداشتم